Hyvitys- ja palautuskäytäntö

Tuotteillamme on kuluttajasuojalainsäädännön mukaisesti 14 päivän hyvitys- ja palautusoikeus. Mikäli tilauksestasi on kulunut yli 14 päivää, emme voi tarjota täyttä hyvitystä tai mahdollisuutta vaihtoon.

Jotta voit palauttaa tuotteen, on sen oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin vastaanottaessa. Tuotteen tulee myös olla sen alkuperäisessä pakkauksessa. Sinulla tulee olla myös esittää kuitti- tai tosite ostosta.

Mikäli sinulla on kysyttävää tuotteesta tai haluat palauttaa sen, olethan asiasta ensisijaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@gaarna.fi.

Hyvitykset

Kun palautettu tuote on vastaanotettu ja tarkastettu olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse vahvistaaksemme, tai hylätäksemme hyvitysvaateen. 

Mikäli hyvitysvaateesi hyväksytään, palautetaan maksu tilillesi automaattisesti alkuperäisen maksutavan mukaisesti.

Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset

Mikäli et ole vielä saanut hyvitystä, ole hyvä ja tarkista ensin pankkitilisi uudelleen. Ole tämän jälkeen yhteydessä pankkiisi tai luottokorttiyhtiöösi. Joskus voi kestää muutaman päivän, että hyvitys on virallisesti siirtynyt tilillesi. 

Mikäli hyvitystä ei vieläkään näy, ole meihin yhteydessä sähköpostitse info@gaarna.fi.

Alennetut tuotteet

Vain normaalihintaiset tuotteet voidaan hyvittää. Hyvitykset eivät koske alennettuja tuotteita.

Vaihdot

Vaihdamme tuotteen vain, mikäli se on viallinen tai vioittunut.  Mikäli haluat vaihtaa viallisen tuotteen uuteen samanlaiseen tuotteeseen, laita meille sähköpostia osoitteeseen info@gaarna.fi ja lähetä vioittunut tuote osoitteeseen: Gaarna Oy, PL 120, 05801 Hyvinkää.

Tilauksen palautus

Palauttaaksesi tuotteen, tulee sinun lähettää se osoitteeseen: Gaarna Oy, PL 120, 05801 Hyvinkää.

Sinun tulee itse maksaa lähetyksesi postikulut, jotka aiheutuvat palautettavan tuotteen lähettämisestä. Lähetyskuluja ei hyvitetä. You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi.

Suosittelemme käyttämään lähetystapaa, jossa pystyt seurantatunnuksen avulla seuraamaan paketin kulkua. Ilman seurantunnusta tuotteen pääsyä perille ei pysty varmistamaan.

Tarvitsetko apua?

Hyvityksiin ja palautuksiin liittyvissä asioissa voitta ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@gaarna.fi.